Sort by
Sort by

14 младежи станаха мениджъри за един ден в Нестле България

За поредна година компанията подкрепи усилията на Джуниър Ачийвмънт България този път изцяло в дигитални условия

младежи ижображение

За поредна година Нестле България стана част от най- голямата инициатива за младежко кариерно ориентиране на Джуниър Ачийвмънт България- „Мениджър за един ден“. В тазгодишното издание на кампанията се включиха стотици млади хора, които са в началото на своето професионално развитие, а 14 от тях станаха част от екипа Нестле България. През 2021-ва инициативата се проведе изцяло в дигитална среда и се  фокусира интензивно върху комуникационните умения, които са необходими повече от всякога, когато хората работят и учат от дистанция.

Комуникация с колеги във виртуална среда

Младежите, които се включиха в екипа на Нестле България, са представители на професионални гимназии с изучаване на икономика и мениджмънт, предприемачество, бизнес администрация и информационни технологии. „Мениджър за един ден“ им предостави възможност да погледнат през призмата на мениджъри и професионалисти в Нестле и да получат ценни съвети относно това как да развият своите кариерни умения. Предвид дигиталния формат на събитието, Нестле пресъздаде важен компонент от начина си на работа- комуникацията с колеги във виртуална среда от различни части на света.  В допълнение Нестле представи интересни и информативни сесии, от които участниците надградиха знанията си в желаната от тях област на развитие и се включиха активно с въпроси и дискусии с мениджърите

„Изключително зареждащо и мотивиращо е да видиш толкова много млади хора, заинтересовани и въодушевени от бъдещи професионални предизвикателства! Горда съм, че съм част от компания като Нестле и имах възможността да представя на бъдещите млади таланти какво е да работиш като бранд мениджър.“, сподели Даниела Йорданова, Груп Бранд Мениджър в Чисти разтворими кафета на NESCAFE. Надежда Минева, Специалист Привличане на таланти също изрази своите силни впечатления: „Бях приятно изненадана от лекотата, с която учениците водеха дискусии, активно задаваха въпроси и се стремяха да извлекат максимума от срещата си с нас. Поздравявам ги за тяхната култура на общуване в дигитална среда и инициативност. Пожелавам им да са смели и амбициозни в мечтите си и тяхното реализиране!“
Младежите, които взеха участие в инициативата също споделиха своите впечатления от „Мениджър за един ден“: „Научих как да се справям с притеснението, получих насоки как да изградя своето идеално СV и мотивационно писмо, научих как мениджърите посрещат трудностите и ги превръщат във възможности. Истински разбрах смисъла на това да си поставяме амбициозни цели и да ги преследваме и да не се отказваме пред нищо, което се изпречи на пътя ни“.


Силата да останеш верен на себе си

Специално участие в тазгодишното издание на инициативата взе и водещият на вечерно шоу Николаос Цитиридис, а участниците получиха възможност да му задават директни въпроси свързани с кариерата и професионалното развитие. Водещият сподели свои собствени преживявания от професионалния му път, както и за спънките, които среща в ежедневието си и как се е научил да ги преодолява. На въпроса „Усещал ли си да си добър комуникатор от малък?“, Цитиридис сподели редица забавни случки от детството и заключи, че: „Това, което те прави добър комуникатор е да не се притесняваш да кажеш това, което мислиш и да не се боиш от това какво ще кажат околните, а винаги да оставаш верен на себе си“. Всеки, който има желание  да гледа записа от събитието може да го направи през Фейсбук страницата на Джуниър Ачийвмънт.

Повече за Нестле и инициативата Нестле се нуждае от младите:

Nestlé осъзнава своята роля в подкрепа на младите хора и ще продължи да подпомага тяхното кариерно развитие чрез инициативата „Нестле за нуждае от младите“. До 2025 г. в рамките на тази инициатива компанията ще предостави в световен мащаб 20 000 възможности за първа работа и ще предложи 20 000 активности за повишаване на квалификацията  и успешно реализиране на пазара на труда. От стартирането на „Нестле  се нуждае от младите“ през 2013 г., компанията вече е осигурила повече от 26 000 стажове и обучения. В България повече от 11 600 млади хора са подкрепени от Нестле България от 2014 г. досега в техния професионален път – чрез повече от 330 стажантски програми и практики. Нестле България е от първите компании, които взимат участие в проекта DOMINO – за дуално обучение на ученици от технически училища – включва се през 2016 г. Всяка година, по време на европейската седмица на професионалните умения компанията позволява на учениците да видят на живо процеса на производство във фабриката на Нестле в София.