За нас

Нестле е най-голямата компания за храни и напитки в света. Ние имаме повече от 2000 марки – от глобални икони като MAGGI®, Nespresso® и Nescafé®, до локални фаворити като Мура®, LZ® и Житен Дар®. Ние сме на пазара в 191 страни по света.

Нашата цел

Целта на Нестле е да подобрява качеството на живот и да допринася за по-здраво бъдеще. Ние искаме да помогнем за оформянето на един по-добър и по-здравословен свят, да вдъхновим хората да водят по-здравословен живот. Ето как ние допринасяме за обществото, докато подсигуряваме дългосрочния успех на нашата компания.

 

Нашите амбиции

Ние сме си поставили три амбициозни цели за периода до 2030 година, които напътстват нашата работа и подпомагат Целите за устойчиво развитие на Обединените нации.
• Да помогнем на 50 милиона деца да водят по-здравословен живот;
• Да помогнем за подобряване препитанието на 30 милиона хора от общности, пряко свързани с нашите бизнес начинания;
• Стремеж за нулев отпечатък върху природата от нашата активност.

Помощ за
50 милиона
деца да водят по-здравословен живот


People
Да помогнем на
30 милиона
хора за подобряване препитанието от общности, пряко свързани с нашите бизнес начинания
Стремеж за
нулев
отпечатък върху природата от нашата активност


Planet

Нашата история

Ние искаме да оформим по-добър и по-здравословен свят. Така започва историята на нашата компания преди 150 години, когато Хенри Нестле създал бебешка формула, която спасила живота на дете.



Нашите ценности

Нашите ценности са внедрени в начина, по който правим бизнес, действайки винаги законосъобразно и честно, с уважение към нас самите и към хората, с които работим. Прочетете повече за нашите бизнес принципи.