На 23 март тази година ученици и студенти от цялата страна ще влязат в ролята на “Мениджър за един ден”. В изцяло нова дигитална среда, участниците ще имат възможността за ден да станат част от екипа на водещи български и международни компании, сред които и Нестле България. Организации и компании – домакини, както и участници, могат да се регистрират на mfd.jabulgaria.org
Акцентът на инициативата „Мениджър за един ден“ тази година ще бъде поставен върху важността на добрата комуникация, от която толкова много се нуждаем във време на ограничено общуване и социална изолация.
Бъдещето е в младите хора
„Вярваме, че бъдещето е в младите хора. Ние в Нестле България ще продължим да полагаме усилия в развитието на уменията и потенциала на младежите в страната и да подкрепяме тяхното кариерно израстване. Над 14 години успешно си партнираме с JA и сме абсолютно убедени, че инициативата „Мениджър за един ден“ е възможност да намериш следващата стъпка в живота си.“ - споделя Петър Стоилов, изпълнителен директор на Нестле България.
В България повече от 11 600 млади хора са подкрепени от Нестле от 2014 г. до момента в техния професионален път чрез повече от 330 стажантски програми и практики. В рамките на деня ученически екип ще получи възможността да надникне в работата на Българското звено на най-голямата компания за храни и напитки в света, ще може да зададе своите въпроси, но и да предложат своите отговори на вътрешните предизвикателства, с които бизнесът се сблъсква ежедневно.
Световният икономически форум в Давос нарежда ефективното общуване и колаборация сред ключовите умения на 21 век. Затова и фокусът на тазгодишното издание на “Мениджър за един ден” е темата за комуникацията като основа за ефективно сътрудничество и създаване на нови модели на партньорство и взаимодействие в обществото.
“Имаме нужда да върнем отново човешкото общуване в работното си ежедневие. Дори и в рамките на един ден можем да предизвикаме трансформация в отношенията помежду си и да поставим началото на нов модел за общуване - с повече разбиране и емпатия.” - споделя Милена Стойчева, изпълнителен директор на JA България.
Един ден, наситен с вдъхновения и възможности, може да бъде ключов за професионалното ориентиране на младежите, както и за тяхната мотивация за успех.
В края на деня участниците ще получат още една доза вдъхновение. Отговор на въпроса “Какво можем да променим с една дума?” ще даде водещият на вечерното шоу на bTV Николаос Цитиридис като човек, който доказано може да борави с думите, така че да оставя аудиторията си усмихната.
“За мен е чест да бъда част от инициативата на JA България “Мениджър за един ден”. Tази година се очаква участниците да бъдат много повече, предвид онлайн формата на събитието и ще се радвам точно аз да съм вдъхновил поне част от тях, да бъдат по-смели по пътя към желаната професия”, споделя той.
Nestlé осъзнава своята роля в подкрепа на младите хора и ще продължи да подпомага тяхното кариерно развитие чрез инициативата „Нестле за нуждае от младите“.
До 2025 г. в рамките на тази инициатива компанията ще предостави в световен мащаб 20 000 възможности за първа работа и ще предложи 20 000 стажове и практики.
От стартирането на „Нестле за нуждае от младите“ през 2013 г., компанията вече е осигурила повече от 26 000 стажове и обучения. В България повече от 11 600 млади хора са подкрепени от Нестле България от 2014 г. досега в техния професионален път – чрез повече от 330 стажантски програми и практики. Нестле България е от първите компании, които взимат участие в проекта DOMINO – за дуално обучение на ученици от технически училища – включва се през 2016 г. Всяка година, по време на европейската седмица на професионалните умения компанията позволява на учениците да видят на живо процеса на производство във фабриката на Нестле в София.
С цел да продължи активната подкрепа към младите хора тази година, предвид ситуацията с COVID-19, седмицата ще се проведе онлайн и ще бъде насочена към по-широк кръг от млади хора.