Дарителският подход на Нестле България през 2021 г. бе катализиран от войната в Украйна и Covid пандемията като компанията подкрепи нуждаещите се и медиците на първа линия, медицинските болници и центрове и слаби социални групи.
Повече за конкурса:
Конкурсът „Корпоративен дарител“ е създаден от Български дарителски форум през 2006 год. Организацията развива и насърчава дарителската култура в България, а чрез конкурса се отличават компаниите с инвестиции в значими каузи, популяризират се добрите практики в корпоративното дарителство и се налагат високи стандарти за корпоративна социална отговорност в страната. Конкурсът връчва награди в 6 категории. Част от тях са според качествата на корпоративните програми в подкрепа на обществото, а останалите - според обема инвестиран финансов, нефинансов ресурси и доброволен труд през предходната година.
Повече за социално отговорните проекти на Нестле България:
Инициативата „Живей активно“, стартирала преди повече от 17 години, промотираща физическата активност и балансираното хранене сред обществото е позната на 75% от българите.
10 години компанията подкрепя българските училища и детски градини чрез образователната програма „Нестле за по-здрави деца“, която е достигнала до над 450 образователни институции в България и над 50 хил. деца. Чрез любопитни и динамични уроци, специално разработени за деца на възраст между 3 и 12 години за здравословно и балансирано хранене, важността на водата, активно движение и устойчив начин на живот децата още от ранна възраст се докосват и започват да трупат знания по тези важни за тях теми.
Инициативата „Залесяваме активно“ на Нестле България стартира през тази година. В рамките на 3 акции през пролетния залесителен сезон и една през есенния служители на Нестле България и стотици доброволци засадиха заедно над 10 0000 дъбови фиданки като част от глобалния ангажимент на Групата да засади 200 000 000 дръвчета до 2030 г. в районите, от които набавя суровини.