Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Българка поема функцията мениджър „Маркетингови проучвания“ за всички държави на Нестле Югоизточен пазар

Теодора Ганчева ще оглави „Корпоративни връзки“ на Нестле България след над 13-годишно професионално развитие в компанията
Цвети и Теди
Назад

Цветина Младенова от 1 януари 2023 г. ще ръководи екипа от експерти, отговарящ за маркетинговите проучвания за Нестле Югоизточен пазар, и ще има отговорната задача да захранва бизнесите с правилните данни, базирани на различни проучвания, които да подпомагат разработването на успешни за пазарите стратегии. Започва кариерата си в компанията преди повече от 20 години, преминава през различни по отговорност позиции, трупа солиден опит в бизнеса „Шоколадови и Захарни изделия“ и поема мениджърската позиция, за да отговаря за развитието на бизнеса. След 10 години Цветина се завръща в екипа на бизнеса „Детско хранене“ и под нейно ръководство резултатите тръгват в печеливша посока и устойчиво увеличение на пазарните дялове. Изгражда силен, мотивиран и високоефективен екип от професионалисти и през 2015 г. са отличени с награда на Нестле Зона Европа за солидни резултати в бизнеса с детските храни. През последните две години е част от лидерския екип за „Продажби“ в България като мениджър „Търговска администрация и Търговски операции“. Нейната експертиза, опитът в практиките на Нестле и в управлението на проекти й определят водеща роля в създаването на оперативния план на „Продажби“ в Нестле България и локализирането на стратегическата рамка на Нестле Зона Европа за търговските екипи. Завършила е Стопанския факултет на Софийския университет и лидерската програма на Нестле към Лондонското училище за Бизнес.

Цветина Младенова


Теодора Ганчева ще определя стратегическата посока на корпоративните връзки и комуникация на Нестле за България от 1 януари. Нейното назначение е показателно за вътрешната квалификация на кадрите в компанията и възможностите за дългосрочно кариерно развитие. Тя има повече от 13 години професионален опит в Нестле, а стартира кариерата си като ръководител на административни услуги, където отговаря за екип от над 20 човека. С натрупания опит и едновременно завършено образование в областта на маркетинга, на Теодора е възложена нова роля – „Медия Мениджър“ на Нестле България. Тя определя стратегическата медийна посока на брандовете на компанията в началото за страната, а три години по-късно в целия Югоизточен пазар. Чрез успешно стратегическо планиране, което води, преговорите с медийни групи, разработването и реализирането на нестандартни медийни проекти, Теодора постига устойчиво изключителни медийни параметри за Нестле. Създава солиден медиен екип от млади професионалисти, като им предава своя опит и добре развити умения за управление, преговори и проактивния си подход за развитието на брандовете. От началото на тази година управлява „Бранд и Корпоративно съдържание“ и отговаря за изграждането на марките чрез правилни послания в комуникацията за деветте пазара България, Румъния, Сърбия, Хърватска, Словения, Босна и Херцеговина, Черна гора, Северна Македония. В нейната кариера работи за непрекъснато надграждане на ролята на съдържанието в комуникациите  чрез тясно сътрудничество с маркетолозите на Нестле и конструктивен диалог с други партньори на компанията. 

Теодора Ганчева

Повече за Нестле България

Историята на Нестле България започва през 1994 г., когато швейцарската група придобива най-големия производител на шоколадови и захарни изделия в страната „ШЗИ София“. Сплотеният екип работи усърдно, правят се много инвестиции за нови производствени линии, технологии, откриват се все повече работни места с отговорност и грижа за безопасните условия на труд и повишаване на квалификацията чрез обучения на персонала. Към момента над 1000 служители работят във фабриката и в административния офис на Нестле България, като отговарят за  продажбите и износа на 791 продукта на марките Нестле. 8% от екипа са до 29-годишна възраст, а средната продължителност на трудовия стаж е повече от 14 години. Във фабриката на Нестле в София се произвеждат над 18 000 тона шоколадови изделия годишно, от които повече от 94% са за износ в 35+ държави по цялото земно кълбо. В производството си завода на Нестле България използва основно изцяло отгледана и произведена в страна пшеница, 100% сертифицирано устойчиво какао, 100% зелена електрическа енергия, пести по 188 литра вода всяка минута и редуцира използването на хартията с над 200 тона за последните 6 години. Българското подразделение на компанията получава през 2020 г. наградата „Инвеститор на годината“, а през 2021 г. „Инвеститор клас А“ с многомилионни инвестиции в модернизация, автоматизация и дигитализация на производствените линии в завода, както и оборудване от най-ново поколение за опаковки от 100% рециклируем материал.