Sort by
Sort by

Безрезервната подкрепа на инициативи за децата донесе признанието „Посланик на доброто“ на Нестле България

За първи път Държавната агенция за закрила на детето връчва наградата на компания

награда посланик на доброто
Назад

Безрезервната и дългогодишна подкрепа на инициативи, свързани с децата, донесе на Нестле България признанието „Посланик на доброто“.

За първи път в историята на наградите на ДАЗД, наградата се връчва на компания за усилията й да подкрепя инициативи, насочени към децата.

„За мен и за целия екип, който стои зад програмата „Нестле за по-здрави деца“ е чест да получим тази награда. Това е ясно признание, че всички усилия, които инвестираме, са смислени и от година на година увеличаваме броя на децата, на които помагаме да водят по-здравословен живот. Независимо дали получаваме награди или не, ще продължим да работим за по-здравословно бъдеще за децата“, каза Нели Ангелова, директор „Комуникации“, Нестле, Югоизточен пазар.

Наградите „Посланик на доброто“ се връчват от Държавната агенция за закрила на детето (ДАЗД) за трета поредна година. След много труден избор и десетки постъпили истории в ДАЗД, бяха определени седемнайсетте посланици на доброто за 2021 г.

Всички те са хора и организации, които са извършили добро и са помогнали на дете/деца в беда, подали са ръка и дори са рискували собствения си живот, за да накарат някое дете и семейството му, отново да повярват, че добротата съществува.

Повече за Нестле България:

Компанията подкрепя и вдъхновява проекти, носещи полза на хората и обществото. Сред социално отговорните проекти на компанията са и „Нестле за по-здрави деца“, която всяка година достигат до все повече деца и младежи, инициативата „Живей активно“, стартирала преди 17 години, която промотира физическата активност сред обществото и е позната на 75% от българите. Усилията на компанията чрез дигитални решения са насочени към това тя до достига до все повече хора от по-малки населени места и да обхваща все повече младежи.  Фокус на компанията са и глобалните младежки инициативи „Нестле се нуждае от младите“.