Sort by
Sort by

Нестле България отваря три позиции за млади мениджъри

Компанията отново се включва в програмата „Мениджър за един ден“, подкрепяйки кариерата на младите таланти
Назад

Нестле България търси своя млад ръководител корпоративно търговско развитие и мениджъри Локални ключови клиенти за офисите си в Пловдив и Варна. Отворените позиции са в рамките на образователната инициатива „Мениджър за един ден“, организирана от Джуниър Ачийвмънт България. В нея могат да се запишат за участие ученици и студенти от цялата страна до 28 април. Избраните младежи ще имат възможността да разберат как се случват професионалните ангажименти и отговорности в реална среда.

Избраният мениджър корпоративно търговско развитие на Нестле България ще има възможността в рамките на един ден да се запознае с основните отговорности на позицията в реална среда. Как се вземат решения за избор на канали за реализация и стратегическо управление на приходите и какво води до ръст на продажбите, са само част от предизвикателствата, пред които ще се изправи младият талант. Мениджърите Локални ключови клиенти ще се запознаят с разработването на промоционален план и поддържането на партньорски взаимоотношения.

Безспорно бъдещето зависи от реализирането на потенциала на младите хора. Точно затова непрекъснато търсим възможности, които да ги подкрепят в развиването на уменията им, но и да  ги вдъхновяват да поемат предизвикателства и да вървят напред. Повече от 15 години сме партньори на Джуниър Ачийвмънт и вярваме, че инициативата „Мениджър за един ден“ е реална възможност за младите да влязат в обувките на ръководители и да усетят от първо лице отговорността и ритъма на предизвикателствата дори и в рамките на един работен ден“, коментира Милена Куманова, Мениджър Привличане и Управление на таланти SEE, Nestle.

milena-kumanova

 

На 10 май до десет младежи ще имат възможност да се включат в работата на екипа на Нестле България и да се запознаят с начина на работа в най-голямата компания за храни и напитки в света.

Повече за Нестле и инициативата „Нестле се нуждае от младите“

До 2025 г. в рамките на тази инициатива компанията ще предостави в световен мащаб 20 000 възможности за първа работа и ще предложи 20 000 стажове и практики.

От стартирането на „Нестле за нуждае от младите“ през 2013 г., компанията вече е осигурила повече от 26 000 стажове и обучения. В България повече от 11 600 млади хора са подкрепени от Нестле България от 2014 г. досега в техния професионален път – чрез повече от 330 стажантски програми и практики. Нестле България е от първите компании, които взимат участие в проекта DOMINO – за дуално обучение на ученици от технически училища – включва се през 2016 г.

Повече за Нестле България:

Компанията подкрепя и вдъхновява проекти, носещи полза на хората и обществото. Сред социално отговорните проекти на компанията са и „Нестле за по-здрави деца“, която всяка година достигат до все повече деца и младежи, инициативата „Живей активно“, стартирала преди 17 години, която промотира физическата активност сред обществото и е позната на 75% от българите. Усилията на компанията чрез дигитални решения са насочени към това тя до достига до все повече хора от по-малки населени места и да обхваща все повече младежи.  Фокус на компанията са и глобалните младежки инициативи „Нестле се нуждае от младите“.