Често задавани въпроси за кариери в Нестле
- Редовно ли се обновяват обявите за свободни позиции на интернет сайта?
- Трябва ли да изпратя моята автобиография по електронна поща или факс?
- Трябва ли да изпращам автобиография за всяка позиция, от която се интересувам?
- Как ще получа потвърждение, че документите ми са изпратени успешно?
- Каква ще е ползата за мен, ако се регистрирам и въведа данните си?
- Как мога да изтрия профила си?
- Не виждам свободна позиция, която да ме интересува, Трябва ли все пак да подам документите си?
- Докато се регистрирах, получих съобщение за грешка след като въведох своя e-mail адрес: „e-mail адресът е вече запазен, посочете друг.” Какво да направя?
- Какво става с моята автобиография, когато я подам онлайн?
- Какво да правя, ако забравя паролата си?
- Кой ще има достъп до моите документи и лични данни?
В: Редовно ли се обновяват обявите за свободни позиции на интернет сайта?
О: Обявите за работа се поддържат и обновяват в реално време. Съветваме Ви да проверявате редовно, тъй като нови позиции се публикуват по всяко време.
В: Трябва ли да изпратя моята автобиография по електронна поща или факс?
О: Бихме желали всички документи да бъдат подадени чрез нашия онлайн регистрационен процес. Така до Вашите документи лесно ще имат достъп всички Специалисти Подбор за настоящи и бъдещи свободни позиции.
В: Трябва ли да изпращам автобиография за всяка позиция, от която се интересувам?
О: Да, Вашето резюме трябва да бъде подавано за всяка позиция, от която се интересувате.
В: Как ще получа потвърждение, че документите ми са изпратени успешно?
О: Ще получите автоматичен отговор веднага след като Вашата електронна кандидатура е получена. В случай, че Вашата квалификация е подходяща за някоя позиция, с Вас веднага ще се свърже Специалист Подбор.
В: Каква ще е ползата за мен, ако се регистрирам и въведа данните си?
О: При регистрация, Вие ще имате възможност да търсите свободни позиции без всеки път да въвеждате данните си. Също така ще можете да поддържате и обновявате личната си информация винаги, когато пожелаете. Регистрацията също позволява на нашите Специалисти Подбор да търсят в базата данни и евентуално Вашият профил да съвпадне с подходяща позиция. В такъв случай ще бъдете уведомен за тази позиция чрез e-mail.
В: Как мога да изтрия профила си?
О: Можете да изпратите искане за изтриване на [email protected].
В: Не виждам свободна позиция, която да ме интересува, Трябва ли все пак да подам документите си?
О: Да, тъй като нашите бизнес нужди се променят от ден за ден. Ние използваме документите, натрупани в базата ни данни, за да търсим таланти с подходящите умения, когато изникне такава нужда.
В: Докато се регистрирах, получих съобщение за грешка след като въведох своя e-mail адрес: „e-mail адресът е вече запазен, посочете друг.” Какво да направя?
О: Системата приема даден e-mail адрес само веднъж. В случай, че споделяте този адрес с някой друг, е добре да използвате друг e-mail адрес.
В: Какво става с моята автобиография, когато я подам онлайн?
О: Вашата автобиография и данни за контакт пристигат по електронен път в отдел Подбор на Нестле, където данните се въвеждат в база данни за понататъшно разглеждане.
В: Какво да правя, ако забравя паролата си?
О: Просто въведете потребителското си име и натиснете „Забравена парола”. Ще получите паролата си на посочения от Вас e-mail адрес.
В: Кой ще има достъп до моите документи и лични данни?
О: Вашите данни ще бъдат видими само от Специалистите Подбор в Нестле и прекия ръководител, отговорен за конкретната позиция, за която кандидатствате.