Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Нестле България ще връчи награда на младежкия бизнес форум „Изгряващи звезди”

Назад

Юбилейно десето издание на младежкия предприемачески форум „Изгряващи звезди“ ще се проведе в София на 1 и 2 юни под патронажа на Министерството на Председателството на България на Съвета на ЕС. Иницииран и организиран от неправителствената образователна организация JA България, форумът ще събере на едно място най-добрите екипи от студенти и ученици, участвали през тази учебна година в програмите “JA Startup” (студенти) и „Учебна компания“ (ученици), призната още през 2006 г. от Европейската комисия за най-добрата практика в обучението по предприемачество.

Над 300 ученици и студенти от цяла България ще демонстрират своите продукти и услуги, разработени през годината и ще представят дейността си пред журито на форума. Редица институционални и бизнес партньори на JA ще връчат награди в специални категории. Като дългогодишен партньор в инициативите на JA, Нестле България ще излъчи победител в една от категориите при студентите. Представител на компанията тази година, в качеството си на жури, ще бъде Димка Ненова-Згурова, мениджър „Обучения“ в Нестле. Тя ще присъди наградата за „Най-впечатляваща маркетингова стратегия“. Победителят в тази категория ще получи своето отличие лично от г-н Емануел Артур, изпълнителен директор на Нестле България.

Участието в този форум е част от глобалната инициатива „Нестле се нуждае от младите“. В продължение на повече от 20 години Нестле България се ангажира с младежката заетост и професионалната реализация на младите хора в страната. Наскоро компанията обяви, че ще продължава да организира събития с кариерна насоченост и да участва в подобни на „Изгряващи звезди“ проекти. Ръководството на Нестле България си постави за цел да осигури 50 нови работни и стажантски/практикантски позиции до края на 2018 г.

В световен мащаб, Нестле обяви своя ангажимент да съдейства за развитието на процъфтяващи и устойчиви общества. Глобалната амбиция на компанията до 2030 е да осигури достъп до икономически възможности за 10 милиона млади хода.