- Продажби на стойност 65,5 милиарда швейцарски франка, повишение с 1.0%
- 3,3% органичен ръст и 2,5% реален вътрешен ръст, 0.8% ръст, вследствие на ценовата политика
- За цялата 2016 г. се очаква органичен ръст от около 3,5%, с подобряване намаржа на оперативната търговска печалба, дохода на акция във фиксирани валути и ефективността на капитала.
Пол Булке, главен изпълнителен директор на Нестле: “В среда на дефлация и ниски цени на суровините продължихме да концентрираме усилията си за увеличаване на обемите, което доведе до реален вътрешен ръст в по-високия ценови сегмент, както наразвиващите се, така и на развитите пазари. Ръстът, вследствие на ценовата политика, остана слаб, но отбеляза покачване.
Отчетохме ръст във всички категории, което ни позволи да увеличим, или да запазим, пазарния дял на голяма част от бизнесите си. Постигнахме напредък не само в справянето с предизвикателствата пред нас, но и в развитието на различните инициативи на Групата на фона на една сравнително слаба търговска среда.
Оставаме верни на стратегията си да инвестираме в бъдещето. Поддържаме високо ниво на подкрепа на марките, докато увеличаваме иновациите, както в световен мащаб, така и на местно ниво. В същото време постигаме по-висока оперативна иструктурна ефективност чрез стандартизиране, споделяне и мащабиране на повече дейности отвъд пазарните нива.
За цялата 2016 г., като се има предвид настоящата по-слаба търговска среда, очакваме органичен ръст от около 3,5% с подобряване на маржа на оперативната търговска печалба, дохода на акция във фиксирани валути и ефективността на капитала.
Преглед на продажбите за първите 9 месеца на 2016
Януари - септември 2016 |
Януари - септември 2015 |
Януари - септември 2016 |
Януари - септември 2016 |
|
По оперативни звена |
||||
Зона Северна и Южна Америка |
18’805 |
18’503 |
+4.5 |
+1.6 |
Зона Европа, Близкия Изток и Северна Африка |
12’155 |
12’023 |
+2.2 |
+2.7 |
Зона Азия, Океания и Централна и Южна Африка |
10’571 |
10’464 |
+2.8 |
+2.7 |
Nestlé Waters |
6’134 |
5’891 |
+4.2 |
+4.4 |
Nestlé Nutrition |
7’707 |
7'842 |
+1.3 |
+0.8 |
Други |
10'142 |
10'140 |
+4.6 |
+4.0 |
Общо за Групата |
65’514 |
64’863 |
+3.3 |
+2.5 |
По продуктови категории |
||||
Напитки |
14’417 |
13’979 |
+4.9 |
+4.1 |
Вода |
5’735 |
5’489 |
+4.7 |
+4.9 |
Млечни продукти и сладолед |
10’779 |
10’997 |
+0.9 |
+0.6 |
Nutrition and Health Science |
11’022 |
10’854 |
+2.8 |
+2.1 |
Кулинарни продукти |
8’812 |
9’084 |
+3.0 |
+2.4 |
Шоколадови продукти |
5’929 |
6’152 |
+1.6 |
-1.4 |
Храни за домашни любимци |
8’820 |
8’308 |
+5.5 |
+4.3 |
Общо за Групата |
65’514 |
64’863 |
+3.3 |
+2.5 |