Sort by
Sort by

Нестле инвестира в научноизследователски център в Индия

Назад
България

Нестле обяви създаването на научноизследователски и развоен център в Индия. Той ще бъде изграден в Манесар, в близост до централата на Нестле Индия в Гургаон и ще започне да функционира през 2012 г. Тази инвестиция в размер на близо 50 милиона швейцарски франка ще помогне за укрепването на научноизследователските и развойни възможности на Нестле в нововъзникващите пазари. Нестле има стратегически фокус и лидерство на тези пазари, където компанията очаква продажбите да достигнат 45% от общите до 2020 г.

Новият център ще е насочен към популярно позиционираните продукти (ППП), най-вече в Индия, но и в целия свят. ППП отговарят на специфичните нужди на потребителите с по-ниски доходи, предлагайки им висококачествени и балансирани продукти на достъпни цени.

На официалната церемония по започване на строителните работи присъстваха г-н Субод Кант Сахай, министър на хранително-вкусовата промишленост, г-н Клаус Цимерман, ръководител на научноизследователските центрове на Нестле по целия свят и г-н А. Хелио Вашик, председател и изпълнителен директор на Нестле Индия.

„Днес не само отбелязваме продължаващия дългосрочен ангажимент към научноизследователската и развойна дейност на Нестле, но и честваме изграждането на първия изследователски център на Нестле в Индия. Научноизследователската работа в този център ще предостави вълнуващи възможности за иновации. Това ще ни позволи да предложим на потребителите в Индия и извън страната избор от вкусни, здравословни и питателни продукти” каза старши вицепрезидентът на Нестле Клаус Цимерман по време на събитието.

„Нестле Индия е водещата компания за балансирано хранене и здравословен начин на живот в страната. Нашият постоянен достъп до изследователската работа на Нестле в световен мащаб значително допринесе за работата ни. Решението на Нестле да създаде научноизследователски и развоен център в Индия ще ни даде допълнително конкурентно предимство в бъдеще. Това ще спомогне ускорението на растежа на компанията и ще допринесе за намаляване на хранителните дефицити в Индия”, каза А. Хелио Вашик.

Нестле развива дейност в Индия от 1912 г. насам и днес разполага със седем фабрики, разположени в цялата страна. През 2009 г. продажбите на компанията достигнаха 52 224 млн. индийски рупии. Нестле Индия се възползва от световната изследователска мрежа на Нестле, с иновативни популярно позиционирани продукти като паста „Maggi”, подправки „Masala ae magic” и шоколадови изделия „Chotu Munch”.