За втора поредна година Нестле България организира събитието Digital Day

На 13-ти Oктомври успяхме да съберем на едно място Нестле служители и комуникационни партньори.

Към Новини26 Октомври 2017

 

Идеята на Digital Day е да покажем всички актуални дигитални тенденции в сферата на маркетинга, технологиите и иновациите, както и тяхното реално приложение за развитието на бизнесите.
Събитието откри Нели Ангелова, мениджър „Корпоративни връзки и Комуникации” Нестле България, заедно с Изпълнителният директор на Нестле България Емануил Артур.

Всеки от гостите успя да се докосне до най-новите дигитални технологии в специално обособения Tech corner. След представените технологии бяха AR, VR и iBeacon технологии и internet of things.

Директно от централата на Нестле във Вевей, Швейцария долетя Стивън Кил, Глобален Маркетинг мениджър – Криейтив и медия, кoйто заедно с Ив Филипучи, eBusiness мениджър Нестле Турция и Станимира Радева, еBusiness мениджър Нестле България показаха какво представлява eBusiness моделът на Нестле, как работи и най-добрите практики за прилагането му. В духа на добрите практики, бяха представени и четири от най-интересните дигитални кампании на Нестле България от началото на 2017г. Публиката определи чрез гласуване кампанията на NESCAFÉ® „След първата чаша“ за техен фаворит, като спечели сред достойните кандидатури на Purina, KitKat® и NESCAFÉ® 3 in 1.

По време на втория панел Connected World се представяха най-горещите дигитални тенденции, които трябва да знаем и прилагаме. Сред гост лекторите бяха представители от research агенцията Kantar, дигиталната медийна група NetInfo, дигиталната агенция Engage, както и Facebook, които за втора поредна година идват в България ексклузивно за Нестле.

В третия панел Николай Узунов (eCommerce мениджъра на Нестле България) и Иван Александров (основател на eBag) ни запознаха с най-новите трендове свързани с еCommerce и по-конкретно eGrocery, както и какви са постиженията на Нестле глобално и локално в развитието ни в тази област.

Последния панел Brand building in Digital world беше основно таргетиран към маркетинг екипите на Нестле България и нашите комуникационни партньори, с идеята да се представят добри практики и препоръки за по-ефективно присъствие на нашите марки в дигиталното пространство. Тук отново Facebook споделиха добрите практики в правенето и дистрибутирането на съдържание в социалната мрежа.

Искаме да благодарим на всички участници в Нестле България Digital Day, както на вдъхновяващите лектори, екипът зад кадър за страхотната работа по цялото събитие и на публиката, която беше с нас през цялото време.

Stay digital, go digital!