Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Nescafé използва силата на кафето, за да подобрява качеството на живот

Всяка 7ма изпита чаша кафе в света е с марката Nescafé , което я прави най-популярната марка

nescafe grown respecfully
Назад

В наши дни много от производителите във фермите за кафе живеят в несигурност. Състоянието на реколтата кафе, както и възможностите за приходи са под постоянна заплаха. С цел подобряване качеството на живот на фермерите преди 10 години Нескафе създаде Nescafé план за подобряване животът на фермерите. Програмата помогна за повишаване на приходите на фермерите, за намаляване на въздействието на фермите за кафе върху околната среда, както и за подобряването на живота на общностите в  отдалечени райони в държави като Бразилия, Колумбия,  Кот д'Ивоар, Кения, Мексико, Филипините и Виетнам. Nestlé инвестира 350 милиона швейцарски франка в Nescafé планът от старта до сега.  

В следствие на значителния напредък през изминалото десетилетие, Нестле се ангажира да положи още повече усилия в сферата на устойчивото развитие.

Филип Навратил, старши вицепрезидент и ръководител на стратегическия бизнес отдел Напитки в Nestlé, обяви: „Заедно с нашите партньори и 230 агрономи на Nescafé подобрихме ефективността и селскостопанските практики във фермите, позволявайки на фермерите да определят специална цена за кафе, което е отгледано устойчиво. Разнообразихме източниците на доходи за фермерите, за да намалим тяхната зависимост от монокултурите и да ги направим по-устойчиви. Няма да спрем до тук. Нашите програми ще се развиват, за да можем да осигуряваме по-добри социални условия във и около фермите за кафе. Ще удвоим усилията си в областта на правата на труд, закрила на децата, еманципирането на младите и жените. "

„Сега, когато отбелязваме 10 години от успешната реализация на Nescafé плана, искаме да изкажем признателност към всички наши партньори, които участват - от фермерите, които отглеждат и берат внимателно подбраните зърна кафе,  през центровете за научноизследователска и развойна дейност, които гарантират най-добро смеси за всеки вкус, до нашите експерти, които ни консултират в областта на земеделието, и потребителите, които чрез своя избор ни подкрепят в полза на бъдещето на кафето ”, отбеляза Атана Скалко, мениджър Напитки, Югоизточен пазар.

До 2025 г. Nescafé планира да произвежда 100% устойчиво кафе, проследявайки пътя му обратно към  дадените фермерски общности. Кафето е   проверено или сертифицирано от независими организации.

Nescafé се стреми да намали или напълно да елиминира въглеродните емисии, отделени вследствие на отглеждането на кафе, както и по време на останалото производство. Също така кафе брандът ще използва и екологично чисти опаковки. Това са част от стъпките, които  наред с още други помагат на Nestlé в усилията да реализира до 2025 г. поетия ангажимент за опаковане, щадящо природата,   а също да изпълни амбицията за нулеви нетни емисии до 2050 г.

Алианс за дъждовните гори - партньор на Nescafé извършва оценка на дейността на бранда в регионите от цял свят, от които се набавя кафето, за да гарантира осигуряването на положителното влияние върху живота на фермерите. Алианс за дъждовните гори регулира процеса на усвояване на добрите земеделски практики от фермерите и развитието на свързани с дейността показатели като производителност.

„Нашето партньорство с Nestlé по Nescafé планът е свързано с подобряването и оптимизирането на дейностите по отглеждане на кафе. Работейки заедно с Алианса за дъждовните гори по процесите на обучение, мониторинг и оценка, Nescafé използва данни и научни доказателства, за да адаптира дейностите си към тези на производителите на кафе. За нас е удоволствие да  бъдем партньори в този процес“, отбеляза Алекс Морган, главен пазарен  директор на Алианс за дъждовните гори.

С прилагането на Nescafé планът Nestlé реализира следните цели:

  • В момента 75% от кафето, нужно за продуктите на бранда Nescafé, се отглежда и набавя отговорно. Само през 2020 г. от Nescafé бранда са закупени над 649 000 метрични тона устойчиво добито кафе, което е най-големият закупен обем от кафе от един купувач;
  • Разпредели 235 млн. кафеени дървета, високопродуктивни и устойчиви на болести, като така надхвърля първоначалната цел от 220 милиона. Това допринесе за обновяването на близо 120 000 хектара ферми за кафе по целия свят;
  • Разработи и пусна в продажба 15 нови сорта кафе Арабика и Робуста в пет държави: Мексико, Колумбия, Еквадор, Филипини и Тайланд. Тези растителни материали имат по-висока продуктивност, устойчивост и най-високо качество;
  • Проведе над 900 000 тренировъчни сесии на фермерите за добри земеделски практики. Целта беше да се постигне оптимизиране на производителността и разходите, подобряване на качеството и редуцирането на негативния отпечатък върху околната среда чрез ефективни напоителни методи или техники за подрязване;
  • Помогна на над 10 000 жени и млади фермери чрез лидерски програми и обучения по икономическо планиране за домакинството;
  • Усъвършенства бизнес уменията на повече от 10 000 фермери с акцент върху финансовата грамотност, администрация и предприемачество.

Nestlé ще публикува нова и разширена карта на устойчивото развитие на Nescafé марката преди края на годината. Компанията ще продължи да работи усърдно, за да насърчи по- устойчиви дейности в сектора за кафе.