Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Стотици български младежи кандидатстват за межународната програма на Нестле „Summer’s Cool“

Над 500 български студенти изявиха желание да се включат в международната стажантска програма на най-голямата компания за храни и напитки в света
summers cool

Нестле България отворя врати за студенти последна година и току-що завършили и ги кани да се присъединят към виртуалния триседмичен стаж „Summer’s Cool“. Над 500 млади българи изявиха желание да се включат в международната програма и да развият своите кариерни умения под крилото на швейцарския гигант за храни и напитки.

Програмата е насочена към всички, които имат желание да надградят академичните познания, усвоени по време на образованието си. Студентите могат да кандидатстват за стажантската програма директно от тук и да получат възможността да видят практическата страна на бизнеса през очите на най-голямата компания в сектора на бързооборотните стоки – Нестле. До момента, възможността за стаж заинтересова рекорден брой български студенти, демонстрирайки нарастващия интерес на младите хора да развиват своите професионални умения в международна среда.

Нестле България развива не само своята бизнес дейност в страната, но през последните повече от 20 години сме се фокусирали и отдали на работата си С и ЗА младите хора, защото в Нестле вярваме, че помагайки на младите да се подготвят за началото на кариерата си, допринасяме за развитието на българското общество. С много емоция и енергия от страна на целия ни целия екип и тази година организираме триседмичната лятна стажантска програма „Summer’s cool”, по време на която нашите колеги в различни географски региони ще споделят от първо лице знания и опит и ще дадат представа за нашия бизнес, като по този начин ще подкрепим младежите в техния кариерен път. Съвместната работа е една от нашите основни ценности, а младите са нашето вдъхновение и със своя свеж, иновативен и предприемачески подход подпомагат нашето развитие.

Йована Узелац Мениджър човешки ресурси Нестле Югоизточен пазар

Професионалисти с богат опит от различни сфери в Нестле Югоизточен пазар, ще предложат на студентите възможност да открият тайните на бизнеса в ключови сфери като маркетинг, продажби, електронна търговия, финанси, връзки с обществеността, логистика или планиране на търсенето, а също и да развият умения като лидерство, ефективна комуникация, гъвкавост, емоционална интелигентност и критично мислене. Стажантите ще придобият и практически знания, като вземат участие в проекти и семинари, както и ще получат подкрепа и менторство от бизнес лидери в сферата.

Важен аспект на този уникален стаж е, че студентите ще имат възможността да станат част от мултикултурна среда и да разширят своя кръгозор, работейки заедно  с младежи от различни страни. 

Стажантската програма се заплаща и участниците ще получат Сертификат след успешно завършване на програмата. Семинарите ще се провеждат виртуално през платформата на Microsoft Teams, от понеделник до петък по 6 часа на ден, през периода 5 - 23 юли 2021г.

Местата за стаж са общо 60 и са базирани в следните 5 държави: България, Сърбия, Хърватска, Босна и Херцеговина, Румъния - София, Белград, Загреб,  или Букурещ, като броят на участниците е ограничен за всяка държава. Всички кандидатури ще бъдат прегледани внимателно, след което най-добрите ще бъдат селектирани и участниците ще бъдат поканени на интервю. Срокът за кандидатстване все още е отворен, а студентите, които имат желание да станат част от международна бизнес атмосфера могат да заявят своето желание до 18-ти юни.

Повече за Нестле и Алианс за младежта

Summer’s Cool е един от проектите на Глобалния алианс на младежта, който Нестле основава през 2019 г. съвместно с 20 международни компании. Докато първоначалният ангажимент на инициативата бе да спомогне 6 милиона млади хора да се подготвят за пазара на труда, Алиансът надмина всички очаквания, подкрепяйки над 10 милиона млади хора до този момент. Изхождайки от тези постижения, Алиансът преразгледа своя ангажимент, и си постави нова цел -  да подкрепи 15 милиона млади хора до 2022 г.