Sort by
Sort by

Нестле МУРА Минис е продукт на годината в категория „Мини вафли“

Любимите български вафли Мура се нареждат сред най-иновативните продукти на пазара през последните 18 месеца 

Назад

Стотици българи на възраст между 18 и 65 години определиха Нестле МУРА Минис за „Избран продукт на годината“ в категория „Мини вафли“, според проучване на Нилсен, проведено през юни 2021 г. МУРА Минис получи обща оценка 7,5 от потребителите при средна за категорията 6,7, а 60% от анкетираните поставят най-високата оценка за вкуса на десертите на МУРА Минис.

Проучването на Нилсен показва още, че оценката за атрактивност, дадена от българските потребители, на МУРА Минис е 7,6 при средна 6,7 за категорията, а над 50% биха препоръчали продукта на други хора. Интересен факт от проучването е, че вкусът и цената на мини вафлите са водещи при решението за покупка. Резултатите затвърждават лидерската позицията на Нестле и марката МУРА в продуктовата категория.

mura vaflichki

Нестле МУРА Минис притежава богата палитра от вафлени десерти в мини размери. Продуктовото портфолиото включва различни вкусове, нетунквани или с шоколадово покритие, с бели или какаови вафлени кори. Освен впечатляващия им вкус, едно от най-големите преимущества на мини вафличките на Нестле е, че те идват във формат, който е удобен за споделяне - водещо предпочитание на потребителите, които вече над 18 месеца прекарват повече време у дома и все по-често избират десерти, които мога да споделят със семейството си. Според статистически проучвания, по време на пандемията, именно форматите за споделяне, от чиято категория е част и Нестле МУРА Минис, отчитат най-голям ръст сред консуматорите.

produkt na godinata

„Избран Продукт на годината" е най-голямата световна награда за иновации на продукти и услуги, гласувана от потребителите. Конкурсът се провежда ежегодно и цели да отличи компаниите-производители за тяхното новаторство и висококачествените им продукти. Всяка година производители от повече от 45 държави подлагат своите обновени и иновативни продукти за оценка от потребителите. В България стотици хора дават своето мнение за продуктите и избират своите „Продукти на годината“. Целият конкурс, както и неговите победители са резултат от строг проучвателен процес от страна на Нилсен.