Сътрудничеството между Nestle и Formula 1® ще бъде дългогодишно и е най-голямото глобално партньорство за конкретен бранд на Nestle до момента, с което компанията прави значима крачка в позиционирането на KitKat - една от най-любимите марки на потребителите в световен мащаб.
KitKat въвежда почивката в най-бързия спорт на света
Със своето емблематично послание „Дай си почивка, вземи KitKat®“ марката фокусира вниманието върху нуждата за почивка и пауза дори и в най-екстремните моменти в света на високите скорости на Формула 1.
Сезон, пълен с изненадващи почивки
Официалният старт на партньорството между KitKat и Formula 1® е в края на сезона през 2025 г., с което двата бранда ще отбележат своите юбилеи – 90-годишнината на KitKat и 75-ия рожден ден на Formula 1®. През 2026 -та партньорството ще разшири обхвата си за целия свят. KitKat ще донесе много вълнуващи нови изживявания за ентусиастите на F1 с изненадващи активации, впечатляващи промоционални игри и награди, завладяващи фен зони и интерактивни предизвикателства на избрани Гран При състезания. Почивките с KitKat ще са весели и ще внесат настроение около пистите на Формула 1.
Обединяваме две световни икони за едно споделено изживяване
Партньорството обединява двете глобални фен бази на KitKat и Formula 1 по иновативен начин, съчетаващ тръпката от моторния спорт с нотка хумор и прочутата традиция на KitKat за споделени почивки.