Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

С призив да поканим уюта у дома пет млади дами спечелиха първо място в състезание Nestle&JA #InnovationChallenge 2020

innolab
Назад

С призив да поканим уюта у дома пет млади дами спечелиха първо място в състезание Nestle&JA #InnovationChallenge 2020

Ученици и студенти предложиха решения за изграждане на комуникационна кампания за любим бранд от портфолиото на Нестле България.

15 декември, София - 30 ученици и студенти от цялата страна обединиха сили в шест отбора да представят своите идеи в рамките на проведения иновационен лагер „Nestlé & JA #InnovationChallenge 2020“. Духът на деня - “изживяване, знания и нови контакти”. Лагерът се състоя изцяло в онлайн среда, което спомогна за сформирането на екипи от различни точки на страната и това се отрази положително и на нивото на представените идеи. Предизвикателството от Nestlé бе насочено към изграждането на комуникационна стратегия за един от най-силните и отличителни брандове на компанията NESCAFÉ 3в1 - задача, която е креативна, комплексна и стратегическа, а младите маркетолози успяха да надхвърлят очакванията на всички. В основата на повечето идеи се сподели за проблемът с намаленото общуване, което донякъде може да се компенсира чрез използването на дигиталните платформи и социалните медии. Участниците споделиха, че работата в екип се оказа много ценна, както и какво е това да работиш по цялостен проект в рамките на кратък срок от време. 

Всички участници получиха и възможност да се запознаят в рамките на лагера с Албена Колячева, Мениджър Електронен Бизнес S-E Market, която им представи основите за изграждане на своята личност като бранд. “Днешно време това става все по-актуално, а първата крачка е да определите как искате да бъдете възприети от околните.”

Венета Куйова Мениджър проекти JA България, сподели “не е важно мястото, което постигнахте днес, а пътя който сте извървели в тези два дни и вашето участие, чрез които научихте нови неща и умения.” На първо място се класираха 5в1: “Покани уюта у дома” така започна тяхната презентация. Младите имат нужда от това да бъдат свързани, да се срещат, да изпият по една чаша кафе. Стратегията е да използват основно Инстаграм, като най-актуален канал за комуникация сред младите хора. А място за среща може да бъде и онлайн кафене.

“Победата днес е за всички вас - работихте в екип, споделихте много интересни идеи и успяхте да ги съберете в презентация за толкова кратко време. Първото място беше много оспорвано, поздравления на всички” сподели Надежда Минева, Специалист привличане на таланти, Нестле България, която заедно с Мирослава Мирослава Бакърджиева, Младши бранд мениджър Kафе миксове, Нестле България и Вера Петканчин, Оперативен директор, JA България съставиха три-членното жури. “Успехът идва от постоянни усилия и не трябва да се отказваме, а да продължаваме, независимо от трудностите по пътя” сподели Мирослава, като завършек на този лагер. 

Nestle needs YOUth:

Нестле има дългосрочни традиции в подкрепата и наемането на млади хора на работа. Компанията вече 25 години е стратегически инвеститор и помага на младите специалисти в страната да открият своя кариерен път и да се развиват в желаната професионална сфера. Нестле България развива своите стажантски и практикантки програми вече повече от 20 години. Като част от инициативата „Нестле се нуждае от младите хора“ за периода 2014 – 2018 г. компанията осигури възможност за работа, стаж или практика на над 550 млади хора до 30-годишна възраст и организира над 300 събития, насочени към подобряване на готовността на младите хора в техните първи кариерни стъпки. 

В глобален план до 2020 г. Nestlé ще предложи на младите хора 15 000 стажантски програми и обучения като част от цялостния си ангажимент да осигури 35 000 работни места за младежите в Европа, Близкия Изток и Северна Африка. За периода 2014-2016 в Европа компанията вече е осигурила над 32 000 възможности за работа и стаж, надхвърляйки първоначалната си цел от 20 000.