Sort by
Sort by

Петър Стоилов е новият изпълнителен директор на Нестле България

В момента той е Бизнес Мениджър PURINA за целия Югоизточен пазар

Назад

От 1 ноември 2019 година Петър Стоилов става новият изпълнителен директор на Нестле България. В момента той заема позицията Бизнес Мениджър PURINA за целия Югоизточен пазар.

Петър Стоилов се присъединява към Нестле България през 2001 година като Бизнес Мениджър Нестле Профешънъл. Неговият ценен опит в продажбите и отлично бизнес разбиране му позволяват да установи и развие бизнеса за консумация извън дома. През декември 2010 година г-н Стоилов поема ролята на Национален мениджър продажби за Сърбия, където изгражда добри основи за бъдещото развитие на бизнеса. През 2013 година той е назначен на позицията Бизнес Мениджър Пурина за България и Южен Адриатик, като остава базиран в София. От 2015 година разширява отговорностите си като поема Хърватия, Словения, Босна и Херцеговина, а две години по-късно по заместване поема и Румъния. Петър Стоилов е с висше техническо образование и е баща на четири деца.

Петър Стоилов поема поста изпълнителен директор на Нестле България от Емануел Артур, който ще поеме функцията на Бизнес Мениджър Млечни продукти за района на Близък Изток и Северна Африка. Емануел се присъединява към Нестле групата във Франция през 1984 г. като поема последователно разнообразни отговорности в областта на продажби, маркетинг и мениджмънт във Великобритания, Тунис, Египет, Франция, в Стратегическата Бизнес Единица за Сладоледен бизнес във Веве, Швейцария. През октомври 2016 година Емануел поема настоящата си позиция, Изпълнителен Директор Нестле България, като през декември 2017 година Нестле България става част от Югоизточен пазар (SEM). Емануел допринася значително за развитието на компанията в България, за трансформирането на бизнеса, така че да осигурява стабилен ръст, да бъде с необходимата гъвкавост и основи, за да отговаря на променящите се условия на пазара. Благодарение на дълбоките му бизнес познания и лидерски умения важни трансформационни проекти като „Пътят към пазара“, интегрирането на България към Югоизточен пазар, бяха успешно въведени.