Нестле България отличи най-добрата маркетингова стратегия на бизнес форума „Изгряващи звезди”

Ергономичен офис стол от еко материали е проектът, който впечатли компанията с креативността и значимостта си

Към Новини11 Юни 2019

 

За поредна година Нестле България участва активно в младежкия бизнес форум „Изгряващи звезди“, организиран от JA България, като връчи специална награда в категория „Най-добра маркетингова стратегия“. В тридневното издание на събитието за млади предприемачи се включиха 260 ученици и студенти от цялата страна. Те представиха пред специално сформирано жури своите продукти и услуги, разработени през годината.

И тази година Нестле България връчи приза за най-добра маркетингова стратегия на Swingo Upplay - ученици от 11 клас от град Пловдив. Техният проект представлява люлеещ се стол с иновативен дизайн. Неговата функция е да запази изправена стойката на седящия, като в същото време дава възможност за движения, стимулиращи мускулите.

Наградата им връчи лично Емануел Артур, изпълнителен директор на Нестле България, като сподели „Сред ключовите елементи, които правят маркетинговата стратегия успешна, е доброто познаване на потребителя. Точно това видяхме и в отличения от нас проект – съчетаването на две от най-актуалните тенденции, а именно здравословния начин на живот и избирането на продукти от еко материали. Ние от Нестле сме щастливи, когато младите хора са толкова креативни, талантливи и професионално ориентирани.“

Участието в този проект е част от глобалната инициатива „Нестле се нуждае от младите хора“. Търговското изложение на учебните стартъпи „Изгряващи звезди“ се проведе между 8 и 10 юни под стъкления купол на Софийското Ларго. Форумът събра на едно място най-добрите екипи от студенти и ученици, участвали през тази учебна година в програмите “JA Startup” и „Учебна компания“. Те демонстрираха своите продукти и услуги, разработени през годината, и представиха дейността си на сцена пред компетентното жури на форума, а най-добрите сред тях заслужено си тръгнаха с отличия.