Нестле България присъжда отличие за „Най-впечатляваща маркетингова стратегия“

Към Новини6 Март 2018

 

Нестле България взе участие в десетото юбилейно издание на младежкия предприемачески форум „Изгряващи звезди“. Като член на журито, Димка Ненова-Згурова, мениджър „Обучения“ в Нестле присъди наградата в категорията за най-успешна маркетингова стратегия.

Сред повече от 300 ученици и студенти от цяла България, които взеха участие в тазгодишното издание на „Изгряващи звезди“, се отличи проектът на Veloxoft – с тяхното уеб и мобилно приложение “FoodChain”, което позволява на ресторанти, супермаркети и други участници в сегмента на храните да продават храни с намалена цена, след като наближи крайният им срок на годност. Наградата в тази категория връчи лично Еммануел Артур, изпълнителен директор на Нестле България.

„Щастлив съм, че днес се срещаме с толкова много креативни, енергични и отворени към света млади хора. В рамките на този форум вие може да получите много ценни съвети от бизнеса, но не забравяйте, че ние също можем да начуим много от вас“, сподели г-н Артур по време на официалната церемония по награждаването и изрази своята увереност към младите предприемачи: „Вие сте бъдещето на България и когато ви виждам съм убеден, че България има бъдеще.“

Участието в този проект е част от глобалната инициатива „Нестле се нуждае от младите“. Търговското изложение на учебните стартъпи се проведе на 2 юни в НДК. Форумът събра на едно място най-добрите екипи от студенти и ученици, участвали през тази учебна година в програмите “JA Startup” и „Учебна компания“. Те демонстрираха своите продукти и услуги, разработени през годината и представиха дейността си на сцена пред компетентното жури на форума, а най-добрите сред тях заслужено си тръгнаха с отличия.