NESCAFÉ Classic - революционна промяна по повод 70-годишнината на марката

Към НовиниБългария,28 Януари 2008

Марка кафе номер едно в света навършва 70 години през тази година. С нова, революционна опаковка и новия визия за събуждането NESCAFÉ дава старт на серия от изненади, с които ще провокира потребителският ни интерес.

На прес-конференция в Гранд Хотел София на 28 януари 2008 бе представена иновацията в NESCAFÉ Classic, с която марката отваря нова страница в 70-годишната си историята. На срещата присъстваха изпълнителният директор на NESTLÉ България г-н Антонис Кандзелис и Живко Колев - Мениджър група напитки. “2008 година е изключително специална година за нас и за любителите на марката. NESCAFÉ е лидер в сегмента на разтворимо кафе. Марката е утвърдена на пазара на кафе с над 30% пазарен дял в търговската мрежа. Мисията на NESCAFÉ е да развива кафе културата в България. Днес, кафето с което милиони хора се събуждат, е различно. То се променя за добро. NESCAFÉ Classic, иконата на NESCAFÉ, е на прага на своята революция, на прага на нова страница в историята си”, сподели Живко Колев, непосредствено преди премиерата на новото видео на NESCAFÉ Classic, в което продуктът е представен в изцяло новата си опаковка.

Разработването на новата опаковка на NESCAFÉ Classic отнема 3 години усилен труд на десетки хиляди хора. Създаването й налага фабриката, в която се произвежда NESCAFÉ Classic в Бразилия, да спре работа за месец и половина, за да се инсталират новите съоръжения.

Цялостната идея за съвременната концепция зад марката NESCAFÉ Classic, е дело на рекламна агенция McCann Erickson. За видеото, криейтив директорът на агенцията разказва: ”Направихме историческа ретроспекция на марка кафе номер едно в света. Минахме през музикалните стилове, обстановката, облеклото и атмосферата на различните периоди от 1938 година до днес. И естествено историята завършва в България през наши дни.” Новота видео на NESCAFÉ Classic, чието мото е „70 години история на събуждането”, е една от малкото телевизонни реклами, чиято концепция и продукция са изцяло дело на български атенции.

Продуцентската къща MVM International е избрана да заснеме видеоклипа на NESCAFÉ. За режисьор на продукцията е избрана австрийката Катарина Роланд, работила и по други проекти на NESCAFÉ през изминалите години. „Най-силната черта на Катарина е работата й с актьори, което беше едно от най-важните неща в заснемането на видоеклипа на NESCAFÉ Classic” - сподели Елица Кацарска, изпълнителен директор на MVM International.

В новото видео на NESCAFÉ Classic, което ще видим в ефир от 1 февруари, присъства и първата, оригинална опаковка на NESCAFÉ Classic от 1938 година.