Sort by
Sort by

Йорданка Фандъкова посети фабриката на Нестле България и се запозна с процесите за производство и условията на труд

Назад

Вчера кметът на София г-жа Йорданка Фандъкова и кметът на район Люлин г-н Милко Младенов бяха на посещение във фабриката за захарни и шоколадови изделия и бисквити на най-голямата компания за храни и напитки в страната – Нестле България. В местната фабрика за производство те видяха на гледно как се изпълнява процеса при производство на шоколадовите продукти KitKat, като в момента на визитата на поточната линия се произвеждаше рецепта на десерта за износ. 80% от десертите, произведени тук се изнасят в над 43 страни по света.

“Поздравявам ви за развитието на производствената дейност с насърчаването на чисти производства и депонирането на 0 кг отпадъци на територията на София“, изрази впечатленията си г-жа Фандъкова при посещението си във фабриката.

Кметът на София бе впечатлена от амбицията на компанията да направи опаковките си 100% рециклируеми или за многократна употреба в рамките на следващите 7 години - до 2025 г. Сред основните цели и приоритети на Нестле България е нито една от опаковките, включително пластмасата, да не отива в депо или да се изхвърля като отпадък. „Ние в Нестле смятаме, че е необходимо въздействието на всички опаковки върху околната среда да се сведе до минимум.“ сподели изпълнителният директор на компаниета Емануел Артур по време на визитата на официалните гости от Столична община.

Проследявайки процесите и практиките за производство на шоколадови продукти във фабриката, г-жа Йорданка Фандъкова и г-н Милко Младенов имаха възможността да дискутират заедно с представители на компанията нейната роля в цялостния икономически и социален план на столицата. Също така обсъдиха своето дългогодишно и ползотворно партньорство, а мениджърите на компанията разказаха повече за условията на труд във фабриката и работните места, които тя осигурява на гражданите на столицата и близките населени места.

Нестле България следва неотлъчно своята политика за корпоративна социална отговорност, балансиран и активен начин на живот, младежка заетост и устойчиво развитие на бизнеса. Компанията създава работни места за над 1100 души, като в самата фабрика работят над 670 от тях.