Храни и балансиран начин на живот

Като водеща в световен мащаб Компания за храни, напитки и активен, балансиран начин на живот в света, с продажби от CHF 109 722 милиона, ние вярваме, че бъдещето на нашата компания е в подпомагането на всеки един от нас в избора на вкусна и полезна храна. Глобални предизвикателства като недостиг на витамини и минерали или затлъстяване насочват нашите инициативи към предлагане на решения, свързани с храненето, за всички хора независимо от нивото на техните доходи.

Разработваната повече от 140 години стратегия за балансирано хранене и активен начин на живот се основава на желанието на всеки човек да бъде информиран и да има по-добро здраве, общо състояние, да води по-полезен начин на живот. Използването на научно-базирани решения водят до подобряването качеството на живот и допринасят за благосъстоянието на потребителите, включително на тези със специфични хранителни нужди и тези в "основата на пирамидата на доходите", чрез продукти с висока хранителна стойност на по-ниски цени. Стремим се към създаване на по-голяма информираност, знания и разбиране сред потребителите чрез ясна и отговорна комуникация.

Ние инвестираме в непрекъснато развитие и подобряване на хранителната стойност на продуктите във всички категории и на базата данни от рецепти, чиято цел е постигане на по-детайлен хранителен анализ и проследяване. Основните ни инициативи са свързани с намаляването на съдържанието на сол, захар, транс-мастни киселини, наситени мазнини и изкуствени оцветители, добавяне на съставки с по-висока хранителна стойност и полезни микроелементи, регулиране на порциите. Осигуряваме и храни за подрастващи при стриктно спазване на Кодекса на Световната здравна организация (СЗО). Въведени са строги процедури и процеси на одобрение на комуникация.

Нестле се стреми към още по-дълбоко разбиране на хранителни и здравни въпроси и непрекъснато търси и установява ползотворно сътрудничество с различните заинтересовани страни, като информира за усилията в областта на иновации и обновяване, популяризиране на продуктите ни, изграждане на лоялност и в дългосрочен план засилен растеж, пазарен дял и рентабилност. В резултат на това обществото като цяло получава безопасни, висококачествени, отговорно произведени, питателна храни и напитки, по-голяма информираност и знание за това как да се консумират продуктите ни като част от правилен, балансиран начин на хранене.